Jobb:

Saltsjöbadens Golfklubb

Saltsjöbadens Golfklubb söker medarbetare till kansli och reception

Tjänst:
Kansli & reception
Anläggning:
Saltsjöbadens Golfklubb
Tillträde:
Enligt ök
Sista ansökan:
Löpande
Nedladdningsbart dokument
Klicka här för att ladda ner

Beskrivning av tjänsten

Saltsjöbadens Golfklubb är en modern golfklubb med anrik historia, grundad 1929.

Vi har en anläggning med 27 hål belägen endast 15 min från centrala Stockholm och vi idag över 2 000 medlemmar med en av Sveriges största ungdomsverksamheter. Vi besöks årligen av ca 5 000 gäster.

Saltsjöbadens Golfklubb siktar framåt och utvecklar hela anläggningen, från våra banor till trivsel för medlemmar och gäster samt innehållet i våra medlemskap.

Som en del i vår utveckling söker vi nu medarbetare till kansli och reception.

Vi söker dig som trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med engagerade medarbetare. Tjänsten innefattar ansvar för ekonomisk rapportering och kommunikation med vår ekonomibyrå samt en servicefunktion gentemot medlemmar, gäster och företagspartners. Därför söker vi dig som trivs med att möta människor, ge god service samt att vara klubbens ansikte utåt.

Vi ser att du har goda kunskaper inom ekonomi och av hela ekonomiprocessen med löpande redovisning, fakturering och lönehantering. Tidigare arbete på golfklubb med medlemsregister, tidbokning och företagshantering i GIT (Golfens IT-system) är meriterande.

Ditt arbete är omväxlande och tjänsten fördelas på ekonomihantering, klubbservice och reception. Verksamheten är säsongsbetonad och arbetstiden är varierande över året.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och tillträde sker efter överenskommelse. Rekrytering sker löpande.

Vi ser fram emot din ansökan, med CV, till klubbchef@saltsjobadengk.se eller

GKS Drift AB
Box 51
133 21 Saltsjöbaden

För ytterligare frågor om tjänsten kontakta Mats Candinger 0708-58 40 26

Klicka här för att läsa mer om Saltsjöbadens Golfklubb